| |
| Təqvim |
| « May 2012 » |
|---|
| I | II | III | IV | V | VI | VII |
|---|
| | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | 31 | |
|
| |
|
|
| Xəbərlər : Multivitaminlər faydasızdır? |
Müəllif: aysel | Tarix: 29-03-2010, 19:34 | Baxış sayı: 419
İnsanların təqribən 50 %-i vitamin komleksləri qəbul edirlər.
Müasir araşdırmalar tez-tez sübut edir ki, vitaminlər (xüsusən də həb formasında) faydasızdır, çünki orqanizm onları pis həzm edir.
Tədqiqatçılar 161000 qadının sağlamlığını müşahidə etdikdən sonra belə nəticəyə gəldilər ki, multivitaminlər ürək-damar sisteminin xəstəliklərinin və xərçəngin inkişafı riskini azaltmağa kömək etmir.
Məlumdur ki, orqanizm özü vitamin istehsal edə bilmir, buna görə də mütəxəssislər hesab edirlər ki, yalnız balanslaşmış qidalanma onların çatışmamazlığını doldura bilər.
Hal hazırda böyük dozada vitamin qəbul etməyin, xroniki xəstəliklərə necə təsir etməsinin araşdlrmaları aparılır.
Lakin, artıq sübut olunub ki, qida rasionuna kifayət qədər meyvə və tərəvəz daxil edən insanlar ürək-damar və xərçəng xəstəliklərindən daha az əziyyət çəkirlər.
Hörmətli istifadeçi, siz sayta qonaq kimi daxil olmusunuz. Biz sizə qeydiyyatdan keçməyi tövsiyyə edirik.
Mövzuya aid digər xəbərlər:
Düzgün qida rasionu görmə qabiliyyətini müdaf ...Banan qastritin yaranmasının qarşısını al ...Öpüşməyin sağlamlığa olan faydasıBahar fəslində düzgün qidalanmaq üçün bi ...20 ən xeyirli məhsul
|
| |
|
|
| Sorğu |
| Nədən əziyyət çəkirsiniz? |
|
| |
|
|