| |
| Təqvim |
| « May 2012 » |
|---|
| I | II | III | IV | V | VI | VII |
|---|
| | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | 31 | |
|
| |
|
|
| Xəbərlər : Fri kartofu və çipslər xərçəngə səbəb ola bilər |
Müəllif: aysel | Tarix: 31-03-2010, 03:32 | Baxış sayı: 485
Hollandiyalı tədqiqatçılar müəyyən etdilər ki, fast-fudu sevən qadınlar uşaqlıq borusunun və yumurtalığın xərçənginə məruz qala bilərlər.
Alimlər qadınların cinsi orqanlarında yaranan xərçəngin inkişafı riskini azaltmaq üçün, onlara ilk növbədə fri kartofları, çipslər və krekerlərdən imtina etməyi məsləhət görürlər.
Maastrixt universitetinin nümayəndələri 120 000 qadının pəhrizlərini analiz edib sübut etdilər ki, akrilamid (fast-fud yeməklərinin tərkibinə daxildir) tərkibli qida qəbul edilməsinin xərçənglə birbaşa əlaqəsi vardır.
Akrilamid - termik emalında məhsullarda yaranan kanserohendir.
Araşdırmalar göstərdi ki, gündə 40 mq akrilamid (adətən bu miqdar 1 paçka çipslərin tərkibində olur) qəbul edən qadınlar, başqaları ilə müqayisədə uşaqlıq borusu və yumurtalıq xərçənginin inkişafı riskinə 2 dəfə çox məruz qalırlar.
Hörmətli istifadeçi, siz sayta qonaq kimi daxil olmusunuz. Biz sizə qeydiyyatdan keçməyi tövsiyyə edirik.
Mövzuya aid digər xəbərlər:
Sağlamlıq boydan və ayağın ölçüs ...Kişilərə məhz bu məhsulardan istifadə etm< ...Gündə aparılan təmizlik işləri xəstə ...Menstruasiya ağrılarından qurtulmaq üçün ...Qamətli fiquraya malik olmağın qaydaları.
|
| |
|
|
| Sorğu |
| Nədən əziyyət çəkirsiniz? |
|
| |
|
|