| |
| Təqvim |
| « May 2012 » |
|---|
| I | II | III | IV | V | VI | VII |
|---|
| | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | 31 | |
|
| |
|
|
| Xəbərlər : Qoz, fındıq və badamın faydası |
Müəllif: admin | Tarix: 31-05-2010, 10:34 | Baxış sayı: 2424
Qoz, fındıq və badam xolestrolu aşağı salır
Archives of İnternal Medicine adlı tibb jurnalında nəşr olunan araşdırmaya görə, tərkibində zülal, minerallar, sink, kalsiyum, vitamin, antioksidant və maqnezium olan bu qabıqlı 3 quru meyvə insan sağlamlığı üçün çox faydalıdır.
Araşdırmada, fındıq, qoz və badam kimi quru meyvələrin orqanizmdə yağın miqdarını artırdığı, amma bu yağların tərkibində digər yağlardan fərli olaraq xolestrol olmadığı üçün orqanizmdəki xolestrolun aşağı düşməsinə də kömək etdiyi bildirilib.
Araşdırma 7 ölkədə, xolestrolu yüksək və ya aşağı olan 583 kişi və qadın üzərində aparılıb.
Araşdırmanın nəticələrinə əsasən, sınaqda iştirak edən və xolestrolu aşağı salan statin qrupuna daxil olan dəırmanlardan istifadə etməyən insanlar, təqribən 67 qram badam, qoz kimi quru meyvə ilə qidalanıb.
Nəticədə bu insanların qanındakı LDL və ya “xüsusi xolestrol” təqribən 7.4 faiz azalarkən, HDL və ya “yaxşı xolestrol” da 8.3 faiz artıb.
Hörmətli istifadeçi, siz sayta qonaq kimi daxil olmusunuz. Biz sizə qeydiyyatdan keçməyi tövsiyyə edirik.
Mövzuya aid digər xəbərlər:
Xolestrolu düşürən meyvələrDondurma sümüklərin inkişafına kömək edi ...Quru meyvələrin sağlamlığa olan xeyiriQuru meyvələrin xüsusiyyətləriBadam yemək kimə daha çox vacibdir?
|
| |
|
|
| Sorğu |
| Nədən əziyyət çəkirsiniz? |
|
| |
|
|