| |
| Təqvim |
| « May 2012 » |
|---|
| I | II | III | IV | V | VI | VII |
|---|
| | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | 31 | |
|
| |
|
|
| Hekim.az » Xəbərlər » Qida rasionunda həddən artıq duzdan istifadə etməyin aqibəti |
| Xəbərlər : Qida rasionunda həddən artıq duzdan istifadə etməyin aqibəti |
Müəllif: aysel | Tarix: 28-01-2010, 22:22 | Baxış sayı: 406
Qida rasionunda həddindən artıq duzdan istifadə etmək, insult və ürək xəstəliklərinə gətirib çıxarda bilər.
Böyük Britaniyada yerləşən Uorvik universitetində, gündəlik xorək duzundan istifadə etməyin və ürək pozuntularının əlaqəsini araşdırıblar.
İngiltərə, Amerika, Yaponiya, Finlandiya, Çin və Niderlandda keçirilən, 19 illik araşdırmada, 170 min insan iştirak etdi.
Nəticədə müəyyən oldu ki, qidada həddin artıq xorək duzundan istifadə etməyin, ürək-damar sisteminin pozulması ilə birbaşa əlaqəsi vardır
Hörmətli istifadeçi, siz sayta qonaq kimi daxil olmusunuz. Biz sizə qeydiyyatdan keçməyi tövsiyyə edirik.
Mövzuya aid digər xəbərlər:
Böyrəklərin əsas düşməniAlimlər iflicə yol açan 10 əsas sağlıq proble ...Ot çayı təziqi salırPəhrizlərə olan meylin aqibəti!!!Süd məhsulları, maddələr mübadiləsini su ...
|
| |
| №3 Müəllif: igrfwqcygqx |
8 Dekabr 2011 17:34  ICQ: --
Qrup: Qeydiyyat: -- |
xfw9oD , rnwzpwmcgule, [link=http://zgzfpkctdrxj.com/]zgzfpkctdrxj[/link], http://aserezjhgbyd.com/ |
Məqalələr: 0 Sərhlər: 0 |
Sitat |
|
| |
|
|
| Sorğu |
| Nədən əziyyət çəkirsiniz? |
|
| |
|
|